new york new york!

Jag har glömt berätta det allra viktigaste - jag ska till New York!!! Från början var det tänkt att jag skulle följa med älsklingen, hans mamma o lillebror till kanarieöarna nu i februari. Men eftersom bröderna varit där så mycket, och tröttnat?! så flyttade vi fram resan och bytte resmål totalt - New York! Vi åker i mitten av juni och blir borta en vecka. Det är så sjukt mycket jag ser fram emot att få göra där, har redan börjat spara pengar och gjort upp en liten lista på det jag måste göra och köpa tillsammans med älsklingen! Åh. jag ser så sjukt mycket fram emot det här, denna sak lyfte hela min vår och nu vill jag bara att tiden går fort!! Snart är jag framme på det Stora Äpplet! :) 

Detta är bara lite av de saker bland tusen som jag ska hinna med på resan!

  • Gå Sex and the city-turen med älskling!
  • Besöka LV´s gigantiska varuhus
  • Dricka minst en Cosmopolitan och en Tartini
  • Besöka Magnolia Bakery och köpa minst 5 cupcakes
  • Fota alla klassiker som Empire State Building, Frihetsgudínnan och allt sånt
  • Vandra igenom Central park
  • Missbruka Starbucks och köpa med mig muggar och dylikt hem
  • Dregla över Manolo Blahnik!
  • Köpa minst tre sett från Victoria Secrets! + deras smink!
  • Inhandla massa billiga engelska pockets av Marian Keyes, Jane Green och Sophie Kinsella
  • Frossa i billiga sminkprodukter från Sephora, I.D Minerals och massa mer
  • Måste, måste måste vara turistig och köpa en I love NY-tröja!!

Ja, sen ska väll älsklingen få lite att säga till om gällande vad som ska ske på resan. Men detta är iaf lite av det som jag måste hinna med på resan. Men det borde väll gå att klara av på några dagar?! Får börja träna motion och vandring redan nu så att jag klarar av de långa långa shoppingdagarna, börja med lite tyngder så jag orkar påsarna! Samt spara en satans massa pengar - sen är jag totalt redo för mitt livs resa tillsammans med världens finaste<3



puss puss//en överlycklig caro<3
3 kommentarer
Uncle Sam

ledsen men det är faktiskt åldersgräns på alkohol i staterna (21 år) så det blir nog ingen Cosmopolitan

Anonym

när ska du till usa ?! :D

hahaha men som om det inte går att fixa fram en cosmopolitan endå ;-)

Sophia

Japp, bra lista!

Jag önskar mig jeans, smink och VS-underkläder. Det är inte så dyra, jag har pratar med Sandra, typ 3 trosor för 150 kr! =)