panikstart!

Vaknade av att jag drömde en konstig jobbdröm, och sen vaknade med ett ryck över att jag glömt lämna in timrapporten till NP! Panikartad och genomsvettig gick jag igenom alla dokument och listor jag gjort genom december, för att sedan upptäcka att min gamla kalender redan är nerpackad och befinner sig i gamla lägenheten, ni vet när man är sådär sönderstressad att man känner hur ens lilla hjärta pickar, och att det nästan flimmrar lite för ögonen, så kände jag! Jag nästan såg mina pengar få vingar och flyga iväg, ni vet som i Kalle Anka!?
Sen kom jag på mina nyårslöften, och jag bröt väl mot fem utav dom på en kvart?! Jaja, timrapporten är inskickat tillsammans med ett långt mail, nu ber jag till gud att det godkänns och att jag får mina pengar!

Nu måste jag ha en kopp te och lugna ner mig lite. Finns inget bättre just nu än en stor kopp varm te och Sweeney Todd, perfekt fortsatt start på helgen :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer