personal day!

Ni har väll alla sett avsnittet när Miranda för första gången i sitt liv tar en "Personal day", och sen ligger hem och tokmyser med sin ursnygge svarte doktor?! Finns ingen bättre scen än när Steve kommer in, ser allt, slår sig och får näsblod, och därefter en tampong uppstucken i näsan!
Så roligt ska jag inte ha på min egna personal day iaf, det hade jag inte tänkt mig. Men man vet ju aldrig, älsklingen kan ju komma hem när som helst och vara sådär extra mysig... (läs kåt)
Men fram till att det sker, han sitter för tillfället med pojkarna och nördar sig på io, så får jag roa mig helt på egen hand! Och tro mig, det ska jag! ;) Både på det sättet som ni tolkar det, och som jag tolkar det, så lite gott och blandat med andra ord. Men först blir det lunch, framför en sprillans nyöppnad box med Desperate Housewifes 3. Samt två gigantiska chokladkakor från Mmm Marabou, original och apelsinkrokant! :) Ibland är livet lite extra bra, eller vad säger ni?!



Så älskling, om du läser det här! Jag är här hemma och väntar på dig, både bildligt och bokstavligt! ;)


puss puss//En lycklig caro<3
0 kommentarer