rutin.

Sådärja, nu känner man sig nästan lite harmonisk efter ett hett, men kort bad. Har även hunnit äta lite halvbränt qunioa med tomat och avokado, stadigt. Sminket och kläderna är på, nu ska jag bara klunka en kopp te innan jag beger mig till jobbet. Fan, vi har en liten prao hos oss, och jag trodde veckan skulle bli superlugn och låta henne göra allt skitjobb så att man själv kunde få lite lugn och ro. Men nej nej, istället måste jag göra allt samtidigt som jag måste hjälpa henne med allt hon inte klarar av. Suck, släpp inte ut småungarna i arbetslivet innan dom kan klara av lite!

Fick hem en räkning idag, på en prenumeration som jag glömt bort helt. Dessutom är det två alternativ, och jag har glömt vad premierna är. Hur gör man då?! Dessutom är det på tidningen Chic, och jag har för mig att jag inte ens tycker om den tidningen. Vad trött man blir på sig själv ibland.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer