sambolivet so far!

Har precis kommit hem till lilla mamma, och ja, jag har sovit borta i hela två dagar och när vi pratade igår på telefon lät det som det redan gått veckor, så jag är väldigt saknad här hos mamma! Känns väldigt bra ska jag säga :)
Om sambolivet då, det är så sjukt mysigt och jag går omkring och är lycklig hela tiden. Vi ägnade hela söndagen åt att städa, plocka lite här och där, pussas och bara mysa. Minst varannan mening innehåller kärlek och hur lyckliga vi är, och ja det är rena himmelriket! Vi har hitills hunnit med att städa ur badrummet och nästan hela köket, några garderober och linneskåpet, så där är det nyupplockade saker och det är så fint. Resten av lägenheten tar vi lite pö om pö.
Åh det är så mysigt, jag går bara omkring och myser hela tiden. Igår fick älsklingen säga åt mig vid ett att jag var tvungen att sluta packa upp och krypa ner i sängen med honom<3
Om det fortsätter i den här takten dröjer det inte länge innan ni sötisar får börja komma på besök. Hitills har syster, marianne och leif sett lägenheten. Men snart får ni börja spontanbesöka oss, vi måste bara få lite ordning på det hela, sen är ni välkomna ;)

ps. jag älskar dig mest mitt lilla gull, du och jag<3
puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
MIA

Oj sexolog.

Coolt.

Allt väl?