Små praliner!

Ibland kommer ju dessa dagar, dom man helst vill sova bort helt och stryka ur kalendern, just för att dom är så grå. Men det finns ju alltid lite botemedel mot dom... Finns det något bättre än lite uppiggnadsshopping en grå dag som denna? Nej, ibland är det just bara en enkel liten sak som piggar upp och gör vardagen lite ljusare, och eftersom denna dag varit extremt grå, seg och tråkig så kände jag för ljust denna form av uppiggning till mig själv. Så dessa små karamellsöta saker fick jag med mig hem, är dom inte för söta?



Samt en liten present till hemlig... ;)



puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Tack syster!

Synd att du avslöjade dig.. eller kanske var det jag som avslöjade dig?! ;)

Sophia

Tack syster!

Synd att du avslöjade dig.. eller kanske var det jag som avslöjade dig?! ;)



Ida

NÄSTAN som hankypanky=)

photom

Så söta trosor! :) Jag har skickat in min fantasi till den där mailen nu :):) Det kändes rätt pinsamt att skriva det, men jaa.. nu är de gjort :) Hur mår du? Puss!