söndag.

Jag tröttnade på att tatta på andras internet, det funkade ändå inte. Så i väntan på att jag och älsklingen får internet så lånar jag sannas mobila lite då och då, eller idag är första gången! Idag är en död dag, jag är helt slut och jag skyller allt på gårdagen. Herre gud, jag är för gammal för att röja till fyra på morgonen! Men det var exakt den tiden då jag kröp ner i sängen, efter att tagit bort allt smink, druckit en liter vatten och ätit några nävar ostbågar. Jag tyckte att jag var tyst ,som en döv mussla, men älsklingen hälsade på mig och kallade mig smidig som en elefant!
Men kvällen igår var väldigt lyckad, mycket mer lyckad än jag hade förväntat mig! Det blev huset, helt okej ställe och med väldigt trevliga vakter. Mer om gårdagen kommer senare, nu ska jag äta lite lunch med sanna, pasta med ostsås med champinjoner, perfekt söndagslunch!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer