söndagsmys!

Ska snart bege mig in mot stan, el två stationer för att vara mer exakt. Ska träffa mina sötisar Malin och Madde, ta en lång fika, skvallra, gå igenom allt sen sista och sen blir det lite shopping. Eller mest fönstershopping skulle jag tro! Fast jag är lite sugen på att köpa något fint till mig själv, får se vad det blir, eller om jag är snål som vanligt...

Har även pratat en lång stund med min mor, och vi är båda överrens, jag ska bort från Tullys fortare än kvickt! Inte nog med att det är ett skitställe, när dom dessutom spionerar, ringer hem och skäller ut min mamma och sen inte vet om det är svartare än svart eller bara lite grått, ja då får iaf jag nog av detta ställe! Har fjärilar i magen över allt spännande som kommer ske, och vi har planerat upp en massa. Ibland kommer dessa fina stunder då jag inser hur bäst min mamma är, och det är i sådana stunder som jag inte skäms ett dugg över att skryta om henne. Speciellt när hon med ett leende säger att hon gärna skulle vilja ta och tipsa skatteverket om att kolla upp ett viss ställe... Då är jag lite extra glad att hon är just min mamma<3

puss puss//En extra lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Men ni är ju roliga!!!