sunday always comes to late!

Söndag, lugn och fin dag som väntar. Gårdagen gick jättebra, med tanke på att jag är världens bästa barnvakt och moster så var det inga problem. Enda lilla incidenten som hände var när vi skulle välja film, och det var fyra olika röster på fyra olika filmer bland alla tusen filmer, började lite med Kalle Blomqvist (jag kollade mest av barnen och njöt i fulla drag medan dom lekte testund) därefter blev det Kalle och Chokladfabriken, tills äldsta killen började storböla, tydligen drömmer han mardrömmar i veckor efter att han sett den, något med att August drunknar i chokladen! Jag försökte övertyga honom om att han bara badar lite, och sen går hem lite kladdig, men han vägrade sluta gråta, så vi fick byta min favvofilm mot Fem myror är fler än fyra elefanter! Snacka om att jag hade en riktigt nostalgikväll igår! Barnen somnade utan problem, minstingen fick inga feberkramper (hade över 40 grader hela kvällen) och allt gick utan problem!
Jag hann läsa ikapp mig i senaste Fredag och VR, samt planera massa spännande saker inför bloggen och andra spännande saker som kommer ske framöver! ;)

Nu ska jag umgås lite med min mamma och dricka lite te! Hörs snart :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer