svar på tal!

Först ville jag svara på dina idiotiska kommentarer, men som tur var cpade sig bloggen då, så det blev inget argt svar. Sen tänkte jag bara ignorerar dig helt och hållet, men sen kom jag fram till att en människa som skriver så otroligt korkat och är så pass trångsynt, måste ju vilja ha uppmärksamhet, så varför inte göra dagens goda gärning?! ;)

För det första, det är min blogg, jag ägs inte av något företag och har inga sponsorer, det är ingen som säger åt mig vad jag ska skriva. Det är mina och bara mina ord som hamnar här på sidan, vilket innebär att det är mina åsikter, funderingar, tankar och ord som skrivs ner, av mig! Så skriv inte er/ni, när det är min blogg och jag som skriver.
För det andra, jag är inte din vän. Känner du mig i verkligheten så är det mer synd om dig än vad jag först trodde. Att du är en bitter stackare, ska inte gå ut över mig och mina åsikter, så lugna ner dig, skaffa dig en hobby och håll dina jävla åsikter för dig själv. Eller skaffa en annan sida att skriva på, SD söker säkert nya medlemmar?! Som sagt, känner vi varandra, så glöm mig, för du är inte välkommen mer, glöm inflyttnigsfesten din jävla nolla!
För det tredje, så sa jag aldrig att det var Darwin som var upphovsmannen till citatet, och på vilket sätt feltolkade jag det? Jag tycker det var en ganska klockren tolkning: Jag är stark, du är svag - jag överlever!
För det fjärde, Evolutionen om bögar? Sen när har dom en egen? Nog för att dom diskrimineras i samhället, men att dom hade en egen evolution visste inte ens jag, vill du berätta mer?

Till sist, sådärja! Nu har du fått ett helt inlägg tillägnat dig, känns det bra? Tycker mest det känns sorgligt och patetiskt. Inte för min egen del, men för dig. Att du tar dig friheten att tolka mina texter hur du vill, det är inte något jag personligen kan styra över. Men det känns bara som du misstolkat mitt budskap med bloggen. Denna blogg handlar om mig, mitt liv,  samt allt som har med sex, kärlek och relationer att göra. Jag kämpar för ett bättre samhälle, mer information om sex, och lika rättigheter för alla. Om du vill sprida hat, förakt och andra äckliga kommentarer, så gör det gärna någon annanstans. Att du väljer att tolka min text som handlade om min lycka över att homosexuella äntligen ska få samma rättigheter kyrkligt sätt, som en invit till att sprida ditt böghat, så tolkade du jävligt fel!



ps. läs på lite om datorer. Ska du vara en jävla mes och vägra skriva ut ditt namn, så inga problem för mig. Men var då inte så korkad att du döper dig till något annat i nästa kommentar! IP-adresser, ringer det någon klocka?! :)

ps igen. Jan Banan Hellström, är det kanske lilla Jesper som tagit sig tillbaka till min blogg?! :)

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
jessica

tackar ;) men det är persika som skriver denna bloggen. Anna kommer hoppa in någon gång då och då. förhoppningsvis blir det lika mycket var :)

jå fan läs ;P vi kanske kan samarbeta nån gång! HOHO

Jesper

Hoppas att allt är bra, jag brukar titta in i din blogg ibland. För det första så vill jag klargöra att det är inte jag som har skrivit kommentarerna om "homoäktenskap". För det andra så skulle jag aldrig att gå in i en debatt om "homoäktenskap" eftersom det är en känslig fråga plus att folk kan ta illa vid sig. Sen vill jag påpeka att jag aldrig använder förkortningar som t.ex. BTW. Förtkortningar är till för datanördar som inte orkar skriva ut hela meningsbyggnaden vilket är mycket tarvligt.



Lycka till och ha det bra



caro

Hej jesper! Men är det du som är Jan banan frågade jag ju?! :D Hoppas allt är bra med dig!

Jesper

Nej, det första man ser när man kommer in på bloggen är ens namn. Då får man lite skrämselhicka.