tiden försvinner!

Det var för länge sen jag bloggade, och tro mig, jag har verkligen saknat det. Jag vet verkligen inte vart tiden tar vägen, nyss var det onsdag förmiddag och nu är det fredag och snart tid för arbete. Men jag tänkte berätta om vissa godbitar om vad som hänt sen sist. Vi får väll ta det i kronlogisk ordning så gott jag kommer ihåg.
Hela helgen kommer också förmodligen att försvinna, ska snart iväg till jobbet och därefter direkt ner i säng, har inte sovit ut på dygn. Imorrn bitti ska jag till lägenheten och sen träffa tjejerna, ha filmmys och sen vara med älsklingen i lägenheten, där vi även ska vara under hela söndagen! :)

ps. bloggandet kommer att bli betydligt mycket bättre, älsklingen ska hjälpa mig och snart är det lilla jag som snart är stolt ägarrinna till en söt liten minilaptop!<3

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
frida

spanska :)

puss