Till anonym!

Lilla patetiska jävel! Har du inget bättre för dig än att skriva små kommentarer om inlägg som handlar om kärlek?! Det blir ju bara ännu värre för dig, när du inte ens vågar skriva med ditt namn. Dessutom  verkar du ju tolkat texten helt fel, lagen handlar ju om könsneutrala bröllop, vilket innebär att bögar ska få gifta sig i kyrkan! Dessutom, din trångsynta jävel, så får bögar redan göra det, det är upp till varje kyrka och präst om de vill viga paren eller inte! Det är sådana människor som dig, som gör att jag förstår uttrycket starkast överlever. För om vi vore djur, och du vore skadad, så skulle jag ta mig fan slå dig lite mer och sen lämna dig till att dö! Du har en förlegad människosyn och du borde få upp ögonen och se världen som den är. Bögar har alltid varit människor, fullkomligt funktionella, har hjärnor att tänka med och hjärtan som slår! Oavsett sexuell läggning har alla människor samma rättigheter och samma möjligheter att göra vad de själva vill med livet. Kärlek är något vackert, och det spelar ingen roll om man är kär i en kvinna eller man, all kärlek är lika vacker!

ps. läs på lite, öppna upp ögonen och se världen som den är!

puss puss//en lycklig caro<3

9 kommentarer
Sophia

Det är straffbart att uttrycka sig nedvärderande mot en grupp/samling människor i Sverige, det kallas hatbrott att gå till attak mot homosexuella, och det kan ge fängelse! Städa upp i språket!

Anonym

Jaså bögar e människor? Då är väl min "bög-knackar-lördag" inställd från å me nu..shit! får väl gå tillbaka till det ni andra hopplösa ungdomar håller på me: Klä mig som ett luder å gå ut å supa tills jag går me nån okänd kille hem, vaknar upp dan efter å anmäler stackarn för våldtäkt för att jag ångrat mig! Bakfylla kallas d, tips till er!

Btw, d va väl bra att jag skrev som jag gjorde? Annars hade d där inlägget aldrig skrivits, å du hade aldrig fått ur dig dina åsikter, jag hjälper ditt bloggande käre vän...utan motgångar, inga framgångar! Btw2, antar att ni är några av dom som fortfarande tror att d va Darwin som myntade uttrycket du så elegant feltolkade i ditt inlägg? Va sägs om att läsa på lite ni också innan ni yttrar er? Jag lovar att läsa på om evolutionen om bögar, om ni ägnar mer tid åt historia!

Sophia

Nej men nu får du väl ändå lugna ner dig lite??! Tagga ner, grabben! Uppenbart att det inte fulltankat hos dig asså!

Du borde passa dig för vad du skriver! Och någon "hjälp" som du uttrycker det tror inte jag att den här bloggen behöver, om det ska dra till sig skithögar som du!

Sluta skriv här, jag kommer att hjälpa bloggaren att anmäla dig!

Anonym

saknar dig med, jobbar som vanligt 15-23 ;/ har du tid för lunch, typ på onsdag eller ngt?! <3

jessica

Tjena Carro! nu har Nattis tipsat mig om din blogg så här ska läsas. hehe.

Du får ha de gött :) /jessica

Jan "Banan" Hellström

Det här var ju roligt att läsa. Puss på er för en rolig debatt, kan ni inte kasta mer pasta på varandra. Det är såna hära debatter som gör att bloggen blir intressant och den anonyma avsändaren gör den hära bloggen mer framgångsrik.



Sophia, du verkar vara trevlig människa :P

Gynning

Om det var min den svarta du mena så är den köpt på Gina Trico. Ha en bra dag! Kramis

Sophia

JAN: Ja, jag är en trevlig människa! =)

jessica

Men Näääääääe?! gör du? haha. vad har jag gått miste om igentligen. självklart kan jag va me i nå sexfantasiprojekt. men jag är nog hyffsat dålig på att fantisera över huvudtaget. haha.

däremot tycker jag att du ska kolla in min och min polares nya flatblogg.. http://leztankar.blogg.se

Pöss!