today was cozy!

Kom hem för ett litet tag sen, hann med en låååång fika med mina darlings på 60, såklart! Där hann jag med kanske årets tredje semla, samt en stor kopp varm choklad. Jag säger som en gammal kund sa till mig: "Det är väll knappast någon idé att tänka på kalorierna en dag som denna!"   Vi hann gå igenom det allra senaste och så mycket mer, så nu är jag mer än uppdaterad på vad som hänt allt och alla, känns riktigt bra att för en gångs skull inte vara helt efter! Men innan vi fikade hann vi med en massa massa fönstershopping, och jag unnade mig världens bästa film - Sweeney Todd!! Så ellen och naddi, nu slipper ni låna ut era filmer till mig, för nu har jag min alldeles egen! ;) Vi var även förbi en del av himlen, och jag hittade min nya bebis som snart kommer vara min min min! Bild kommer alldeles strax.
Jag hann även med en liten sväng förbi globen, och råkade göra både älsklingen och min darling lite orolig genom att inte höra av mig om vart jag tog vägen, ska inte göra om det :)

Tack för en jättemysig dag darlings! Har saknat er två super, och jag saknar dom andra två också som inte kunde vara med idag! Men det kommer ju fler tillfällen, som tex ¨på torsdag! ;) Tack igen sötisar<3






 

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
Angelica

Jag vet inte, bara bestämde oss! :p

pusspuss!

Ida

Vilkne nyttig dag=)



De finns iaf i blått och vitt, säkert fler färger - kommer inte riktigt ihåg för jag fastnade för de jag bloggade om=)

ernie

härligt! saknar er!

malin

oh yeah vilken fin bild;) hahahha

puss love you