torsdag

Har varit en helt underbar dag, vi var uppe med tuppen eftersom älsklingen skulle till skolan och jag skulle äta lunch med malin. Men sen fick älsklingen illamåendesattack och jag trodde det var magsjuka på väg. Så lunchen flyttades till imorrn och istället har vi tagit det lugnt och vilat hela förmiddagen. Eller älsklingen har vilat och jag har flängt runt och kirrat saker inför i eftermiddag. Jag är taggad och superglad, inget får gå fel idag! Har läst kartor, kollat sl och jag är nästan säker på att jag borde klara mig dit. Jag är ledig från 16.30, så jag har en timme på mig att ta mig dit, så det borde inte vara några problem alls. Får bara hoppas att jag håller huvudet kallt och klarar det! Ska försöka ta så mycket foton och sånt som jag kan, samt njuta av allt som sker! :)


puss puss//En lycklig caro<3
0 kommentarer