vår nya bebis!

Jag har världens finaste pojkvän, han har under några dagar lovat mig en överraskning när jag kom hem från jobbet. Så jag har sen i måndags trott att jag ska komma hem till några levande ljus och massage, jag älskar att få massage och han tycker inte så supermycket om att ge massage, så det vore verkligen en bra överraskning!(för mig alltså)
Efter att jag varit i stan i söndags med malin och madde, så har jag pratat supermycket om dels min bebis som jag snart ska köpa, samt världens snyggaste micro från Chiliserien. Så snygg och verkligen den ultimata micron! Och vad tror ni jag ser igår när jag kom hem, om inte just den superfina micron?! Står där, uppackad och redo att användas!! Dessutom hade han lyckats hålla tyst om det i över en timme, så jag skulle bara in i köket och kika på frukten han köpt under dagen, och får se detta lilla underbara ting! Oh, han är så fin!! Både min älskling och vår nya bebis!!<3



ps. jag hann inte ens lägga upp den här bilden från butiken innan älskling köpte den åt oss! Sötaste någonsin!!<3


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer