veckans to do 4

Det har snart gått ett en månad på nya året, och det känns så bra. Om några dagar kommer en liten resumé över hur denna månad varit och allt som hänt i mitt liv. Man tror ofta att det inte sker så mycket under måndarna, och de flesta tar bara med de "största" sakerna som sker, men då är det lätt att man glömmer bort viktiga saker!

[ XX ] jobba mån-fre =(
[ X ] umgås så mycket jag kan med älsklingen
[ X ] maila ut till massa om sexfantasiprojektet!
[ X ] Söka jobb hos ellen! hoppashoppashoppas
[ X ] ha myslunch med några htdarlings i nya lägenheten
X ] älsklingen börjar skolan!
[ ] Vara med i Veckorevyn och prata om sex!!!
[ ] Verkligen ta tag i projektet, skriva massa och ta itu med det!!
[ X ] Börja/fortsätta med kartongkaoset i vardagsrummet
[ X ] välja rätt röd färg till sovrummet
[ X ] boka tvätttid och kirra tvättningen
[ ] sträckläsa ut underbaraste boken!
[ X ] mysa massa med älsklingen<3
[ X ] få lite mer ordning i hemmet
[ X ] stor utgång på fredag på 360!!
[ ] ta lite långpromenader
[ ] inviga våffeljärnet med älskling!
[ ] hitta och utnyttja all form av förvaring i hemmet!
[ ] få ordning på mina porrlådor!
[ ] njuta av mina sista dagar på fiket!

puss puss//en lycklgi caro<3
1 kommentar
Anonym

jaa, det vore ju något! haha, kan inte komma till dig imorgon :( har precis blivit av med febern och jag vill inte riskera att den kommer tillbaka. vägrar vara sjuk längre. hoppas bara på att ja kan hänga med på fredag.. puuusss