10 månader!<3

Jag och älskligen firar idag 10 månader! Fatta, hade jag blivit på smällen samma dag, så hade vi suttit här nu med en enmånaders gammal bebis, det är jäkligt stort det. Dock har vi lite skilda åsikter om dagar och firningar... Jag älskar att ha speciella datum att hålla reda på, ta hand om och verkligen fira. Medan älsklingen är mer "jag älskar dig lika mycket varje dag älskling"-typen. Dessutom blir han förvirrad över alla dagar, medan jag tycker det är skitenkelt:

1 i varje månad firar vi hur länge vi varit sambos. 26 i varje månad firar vi hur länge vi känt varandra (det var den 26 jag hånglade upp honom för första gången!!) och sen den 29 i varje månad firar vi för det var det datumet vi bestämde för att försöka igen!<3

Min älskade fining, du är det absolut bästaste som hänt mig och du vet att utan dig är jag ingenting! Mitt lilla stearinljus i mörkret, älskar dig mest av allt<3


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Emma

åh grattis :) håller med dig om det där med speciella datum, jag är likadan! min pojkvän och jag har varit tillsammans i 2 ½ år på tisdag nästa vecka :) fast han jobbar hela dagen så det blir nog inte så mycket firande :(