80-talet here we come!

Har varit i stan hela dagen med sanna, är hemma en snabbis för att göra mig iordning och pussas lite med älsklingen. Ska snart bege mig igen, vi ska på fest med 80-talstema! Jag är så taggad! Vi har sprungit runt i en massa butiker för att hitta de rätta assocearerna och rätt feeling inför kvällen, och jag tror vi har lyckats! :)
Jag och sanna kör på samma klädsel med svart och neonrosa, kan inte bli annat än succe! Nej, nu måste jag leta fram alla mina gamla ögonskuggor i pastell och -neonfärger i alla dess slag! Tar med mig kameran och fotar från början till slut! ;)
Så här balla och assnygga såg jag och min andra halva ut senast vi var 80-talet persionifierat ;)

Lilla jag :)


Älskade jennie!



vi två<3



 

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Michaela

hehe, snygg bild ;) Jag pluggar på Grönlunds hemsida där jag är inskriven. Sen har jag ett till pogram dären kompis har hjälpt mig med, som jag fick av han :P Ska du oxå plugga till körkortet nu eller? pusss