apropå bikinimärken...

När jag kom hem från Düsseldorf visade jag stolt upp min nakna nybrända kropp för älsklingen, stolt över den färg jag fått under de få dagarna i värmen.

Ä - Haha du har massa vita märken, det var ju kanske inte så snyggt!
C - Och får jag fråga vad du hade sagt om jag kom hem utan ett endaste märke på kroppen?!
Några få sekunders tystnad då älsklingen tänker och försöker förstå vad jag syftar på....
Ä - Meeh, nej! Det hade jag verkligen inte tyckt om!

Mohaha, är han inte för söt min lilla älskling?! Nu ska jag återigen strippa och lägga mig och pressa ett tag till!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
em

haha visst är den underbar! =D

Linnea

Va härligt att ha varit utomlands och fått bränna.. Jag vill också :D

Linda Q

Ja, man blir lite snurrig... haha =)

Tack så mycket =) Hoppas du fortsätter följa den! Hihi, Vi kan följas på bloglovin om du vill?