Chicflick - när det är som allra bäst!

Eftersom jag förvisat mig själv till vardagsrummet för att inte medvetet väcka älsklingen, så kör jag tjej-tema fullt ut. Massa fruktdoftande lotion från Victoria Secrets, ansiktsmask och självklart en chickflick i bakgrunden. Och finns det då någon mer ultimat än Sex And The City The movie?! Jag såg premiären med mamma och syster, och förälskelsen över denna film har inte bleknat en sekund. Är fortfarande lika störtkär i alla karaktärerna, kärleken, sexet, kläderna, maten och numera miljön! Ja, det är så mycket häfitgare och roligare att se filmen nu när jag kan peka ut vart jag har varit på riktigt! ;)





Yes, platsen där bröllopet ska äga rum, samt gatan utanför där Big inte kliver ur bilen och vi vet alla vad som händer!


 

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Michaela

Jag såg den filmen ikväll, asså de är sjukt hur kär man kan bli i en film, jag bara älskar dom serierna och den filmen :) Vi får ta och ses nån dag. Bara hojta till när du har en ledig dag :)pusspuss!