en sexlampa!

Kom nyss fram till en jäkligt smidig idé att ha i sovrummet - en sexlampa! Vet inte hur vi kom in på ämnet, började som ett missförstånd - men resultatet blev en röd porrlampa! Själva lampan behöver inte vara någon speciell, ska bara helst vara röd. Man tänder den, sovrummet blir lite porrigt rött, och då vet den andra när den kliver in i rummet och ser det röda ljuset att "jaha, nu är porrlampan tänd, nu vankas det sex!"
Ärligt, rakt på sak och förmodligen effektivt. Inget fummel eller tafatta haranger krävs - tänd lampan och båda vet vad som gäller! ;)


ps. ska försöka lägga fram idén för älskling, återkommer med resultat.
puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Emma

Hejsan!

Jag läste om dig på Tyras blogg och jag läste igenom mailet du skickat till henne, långsamt och noggrant. Jag är så glad att någon känner som du, eller rättare sagt tänker som du. Jag blev jätte glad när jag läste det du hade skrivit och jag önskade inget annat än att jag var likadan. Tänk om alla tänkte som dig? Vad mycket enklare alla tonårstjejer skulle ha det då..



Ville bara skicka en stor eloge till dig, och en stor kram! :) / Emma