Fantisera mera!

Som ni kanske minns så var jag under vintern/våren med i ett litet projekt tillsammans med Katarina Janouch, eller jag var hennes resarcher inför hennes nya bok som ska handla om kvinnors sexuella fantasier. Det jobbet är nu avslutat och jag kan meddela att boken kommer ut nu i november! Ett väldigt roligt uppdrag och jag hann även med att lära mig en massa, båda om mig själv, andra och om sexfantasier!

Finns det egentligen något bättre sätt att komma igång, både med sig själv eller tillsammans med någon annan, genom att fantisera loss och släppa alla spärrar?! Tips till par: berätta för varandra om era fantasier och se vad ni kan göra för att fantasierna ska bli till verklighet!


puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
My

sv :D hha tack så mycket den kommer från gina :)



haha den är inte så snygg... men mest för att det ska vara lite coolt ;)

Linda

svar; dom kommer ifrån h&m allihopa :)

Petra

Sv; hihi yepp det är en tatuering jag har på handleden :))



puss!

em

har ny blogg igen:) ifall du undrar vart ja tagit vägen hahah ;)