Fjärilar i magen!

Vaknade redan för en timme sen och kan inte somna om! Jag har så mycket fjärilar i magen att jag inte kan lugna ner mig, och jag som inte ens fyller år idag. Födelsedagen är inte förräns om två dagar, men idag är ju själva festen och energin bara hoppar omkring i mig! Försöker vara diskret för att inte väcka älsklingen, men det är jäkligt svårt!
Dessutom hade jag en äcklig dröm där jag gick från att äta byggjobbar-lunch med ht, till att aspackad raggla omkring med en gigantisk Sportlunch under ena armen och en gigantisk Kexchoklad under andra armen, samtidigt som jag snodde massa röda blommor, Gladiolus kallade jag dom i drömmen, så raggla jag omkring nere vid någon tub, tappade chokladerna på spåret och tåget var på väg, Men jag var tvungen att hämta chokladen. Jag kom upp levande och med båda chokladförpackningarna i behåll, och sen vaknade jag! Drömtydare någon?!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer