fotogenisk är mitt andra namn!

Har börjat få lite andra tankar angående modell-grejen, igår när jag skulle hitta passande bilder att skicka in tog det nämligen en stund. Ett jäkla tag och över 500bilder att kika igenom för att vara mer korrekt. Och mja, jag vet inte riktigt om fotogenisk är en av mina allra starkaste sidor...


Var inte lika onykter som jag ser ut


ett glas för mycket kanske?!


Vill påpeka att inget hårspray använts, och jag rör inte på huvudet - håret bara stod rakt upp!


Mitt partytrick som aldrig dör!


Yes


Kommentarer överflödiga


It´s my party!


Jag tror vi lekte balla!


Äkta vänskap<3

Btw, någon mer än jag som blev jäkligt sugen på Parre efter att sett bilderna?!

ps. och varför ser man nästan alltid ut som ett mongo på alla facebookbilder? Iofs har man ju alltid någon form av promille i sig, men iaf. Det finns ju knappast album med titeln: teparty hos mig! och sen bilder när vi dricker te och hembakta kakor. Det får bli helgens uppdrag! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Mia

Härliga bilder! Jag vet inte varför man alltid ser skum ut på FB-bilder... oskriven lag? ;)

Sophia

Haha.. samma sak här! Jag tänkte oxå på det när jag anmälde mig.. Gode gud, hur ska det här gå! Hur ska vi ura dem till att välja oss då??

Och ännu värre, en bild med oss båda två! Vad är oddsen för att vi blir snygga båda två på samma bild, samtidigt??!