Goodiebags-resultat

Vad snabbt man glömmer bort vad man fått, usch vilket hemskt i-landsproblem. Men jag tror nog att jag är lite extra drabbad då jag har minne som ett glas vatten! Men det positvia med det hela var ju att jag hittade en jäkla massa underbara och väldigt användbara ting som jag glömt bort att jag hade och nu kan använda. Så efter att jag rensat bort alla stora förpackningar och reklamlappar var det detta som blev kvar:


Små söta fruktblandningar och te


Allt som har med ansiktet och kroppen att göra!


Övrigt som små väskor, vaxremsor, en bok, en film, kondomer, miljömärkta bindor/tamponger och smycke från Pilgrim med tillhörande örhängen!


ps. fick även ett par ursnygga strumpbyxor med samma mönster som plattan! Kanske inte låter så hett, men jäklar i min lilla låda när man har dom på sig! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
becca

yes, det är UNDERBART gott, dock äter jag aldrig det längre,dedär var ett undantag(fyllekäk) men testa det:D

puss