It´s my party and I cry if I wan´t to!

Festen igår blev lite gott och blandat kan man säga. Jäkligt rolig, massa god dricka och bål, rökrutan var fullproppad med folk, människor spela lite wii, andra låste in sig på badrummet och hade mini-party. Folk skratta, hade allmänt kul och det var riktigt lyckat större delar av kvällen. Vi hann med att leka lite ute på gården, några spred ut midsommarstänger över alla bilar på parkeringen, och festen blev i runda svängar lyckad!

Jag hade även en presentöppning och fick massa fina presenter av gästerna! Bilder och mer kommer senare under dagen, nu ska jag iväg till mamma och laga mat inför min andra födelsedagsfest imorrn!

Tack alla som kom!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Michaela

Tack Caro för att jag fick komma :) Jag hade det kul men tyvärr så spårade det ju ut lite. Men det blev lyckat ändå. Hur jobbar du nästa vecka? Vi får höras på telefonen. Pusspuss!