mer tjej-gener tack!

Älsklingen brukar alltid säga att jag är väldigt killig av mig, så pass killig att jag nästintill är på gränsen till överdriven. Och hur mycket jag än själv hatar att dela upp i tjej och killroller, så måste det ju finnas något som gör att vissa människor är bättre på vissa saker, och något som gör att man är sämre på en del saker. Men varför måste jag då ha skapats till att kunna en jäkla massa "kill-saker", men är världens sämsta på en massa "tjej-saker", som jag gärna skulle vilja kunna?!

Saker som jag är jäkligt bra på:

  • Såga, hugga och stapla ved
  • Fiska, rensa och filea prickfritt, samt bryta nacken av fiskar
  • Dyka ner på botten och hämta lera
  • Tvätta bilar
  • Skruva ihop och isär saker med min borris
  • Skotta snö från tak
  • Vara väldigt o-piplisig av mig!

Saker som jag däremot är jäkligt dålig på:

  • Måla naglarna
  • Klippa och färga håret
  • Gå graciöst i klackar
  • Shakea på brösten
  • Äta utan att spilla
  • Smyga och vara diskret
  • Är det bara jag som är allmänt störd eller ser någon mer än jag ett tecken?! Jag skyller helt och håller på min kära fader! Enligt min teori så tror jag att han i hemlighet önskade en till son väldigt mycket, och därmed gjorde allt han kunde för att uppfostra mig på samma sätt som han uppfostrat min bror. Därmed fick jag en massa extragrejer utlärda, men blev dock utan sådana bra saker som måla naglarna! Enda lilla grejen han missade var det där med bollsporter...

    puss puss//en lycklig caro<3

    2 kommentarer
    em

    bilder kommer imorgon! ;) orkade intel adda upp dom ikv :p haha

    ser fram emot imorgon babe!!!!!=D

    PUUUSSS<3<3

    Linnea

    haha. jag tycker bara det är roligt och grymt. du verkar vara en skön tjej - läste mailet du skickat till tyra och det är så sant, jag blev verkligen glad av att läsa det. allt sitter ju bara i huvudet.