min födelsedag i ett nötskal!

Gårdagen blev väldigt lyckad, lite stressigt men på det stora hela bra. Under förmiddagen låg jag och älsklingen på en filt i solen, pussades och läste skvallertidningar. Därefter lite sista-minuten-shopping på willys med sanna för att sen fixa det allra sista innan gästerna skulle komma. Vid fyra droppade släkten in och vi satte oss ute på gården för mat, fika och presentöppning :) Solen sken hela tiden utom de tio sista minuerna, men som sagt - det var ju min födelsedag!
Senare på kvällen åkte jag och älsklingen in till stan och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen, sjukt bra - om man bortser från att jag satt och tänkte på bok nr 7, och inte fattade någonting av filmen...

Lite bilder från igår :)


Födelsedagsbarn + sötaste barnet!


Sanna och älsklingen roar sig med kameran :)


Maten - massa pajer!


Några gäster :)


Lite mera gäster :)


Presenterna! :)


Gräddsufflören kom till användning! ;)


Kladdkaka som efterrätt!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Grattis tjejen! Du verkar ha blivit firad ordentligt iaf, hade du det bra? Pusss