mina sommarmåsten!

Vissa kanske tror att sommaren är förbi, men för mig har den knappt börjat. Trots att det för nuvarande ser lite mörkt ut på himlen, och graderna kanske inte är sådär superhögt upp på termometern - så har jag ändå fortfarande riktigt sommarkänsla i kroppen. Man kan gå barfota i kjol, känna gräset mellan tårna och det är ljust ute! Jag vill aldrig mer ha höst och mörker igen, ska se till att njuta allt jag kan av min vistelse ute på landet nu.

Här har ni mina sommarmåsten från landstället:

  • gå mycket barfota, känna gräset mellan tårna
  • äta glass, helst flera gånger om dagen
  • plocka blåbär - hälften i munnen och hälften i korgen!
  • se solnedgången och soluppgången
  • gå varje morgon till mina smultronställen och äta till frukost
  • ligga på altanen på filt och se på stjärnorna
  • fiska och ha fiskögon som bete
  • ha sex utomhus (tillkommit på senare år!)
  • se massa filmer när det regnar ute
  • gå barfota i gummistövlar!

Vad har ni för sommarmåsten som ni bara måste göra?


jag, vera och dagens blåbärsfångst!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Vilken gullig bild! Men hon ser ju lite olycklig ut, kan man säga..