ofrivillig gräsänkling!

Älsklingen har flytt sin kos bort till märsta någonstans och blir borta till på torsdag, för att nörda. Önskar jag kunde förstå det, men antar att om det skulle finnas en motsvarighet till detta som innehöll sexiga underkläder, böcker eller bra musik och drinkar så skulle jag nog också haka på! ;)
Men nej, tills detta underbara ställe uppfinns, så får jag snällt finna mig i att vara hemma. Själv, i en öde stor lägenhet. Hitills har jag städat och plockat bort en massa onödigt från lägenheten, samt diskat! Jag känner mig redan ensam och lite uttråkad. Men men, ska ringa sanna och väcka henne, för sen är det vi två som bokar en resa!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

GLÖM INTE MAMMAS BLOMMOR!!! Du måste vattna dem två gånger innan lördag, oc sen måste du smsa mig koden, så att jag kan komma in o vattna nästa vecka! Så, du måste vattna typ imorgon (om du inte gjort det igår/idag) och sedan på fredag. Så tar jag över sen! Uppfattat??!