omelett!

Har exakt 12min på mig innan jag måste rusa till tuben, ska ut på landet igen. Dagen kommer spenderas genom att helst toppless på rygg, eller ute i skogen och plockar massa massa blåbär och svamp, samt passa småbarnen. Som den snällaste systern i världen ställer jag in partylarty/mysig hemmakväll för att sitta i en liten stuga och vakta tre småtroll! Hoppas syrran har köpt någon form av barnvaktsgodis/tidning jag kan underhålla mig med.
Sitter här med en halvten omelett, och blir lyckligare och lyckligare för varje tugga - det är ju asgott! Billigt, det går snabbt, enkelt och dessutom supernyttigt! Varför äter man inte mer sånt?
Tar inte med mig datorn då älsklingen behöver det trådlösa till jobbet, antar rakt av att det inte finns någon granne att sno internet från därute. Så ni får vänta tills imorrn bitti - för då jäklar i min lilla låda kommer det massa om min favvo-högtid Pride!!

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Ska du vara barnvakt??

men knäppo, Emma har ju nätverk du kan låna! det gör ju pappa!!!

Linda

Svar: duvet, etnicitet, kulturers påverkan, integration osv. Massa blandat :)



Ses imörrn snyggo!

Ida

Tycker det låter lite mysigt att bara va på landet och ta det lugnt=)

delinda

ha så skoj =)