onsdag.

Vilken jäkla dag det här har varit. Eftersom The party är på fredag, så är det tusen saker som ska ordnas och fixas, och idag har vi bland annat roat oss med att flytta om i hela vardagsrummet, måla sista vardagsrumsväggen, torka upp tusen färgfläckar från golvet och skurat där också. Samt dammsugit och våttorkat kök, matrum, hall och badrum! Jag har även lekt Martin Timell och spacklat igen alla hålen i sovrumsväggen, dock hittade jag ingen spackel, så det blev med en linjal istället :)

Hade ingen aning om att det var såhär slitsamt att vara på semester! Haha, är helt jäkla slut och ska bädda ner mig om ca fem min och äta lite bilar och en marabou tillsammans med min lilla prins<3 snart är det inte många kakor kvar!

ps. hade tänkt berätta en massa bra sextips och info, men det kommer imorrn istället! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Men hallå!! spara några choklade till mig!!!!