PARTY-LARTY!!!

Aaah jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Dagen har spenderats genom att panikfixa det sista, städa och plocka överallt, ha ett mindre världskrig och fixat ännu mer inför ikväll! Kan bara meddela att jag tycker jäkligt synd om er som firar, inte kan eller är allmänt någonting som bangar - för jag väljer att citera Sweet Sixteen - Årets fest!! ;) Mohaha! Nu är det bara bålen som ska blandas ihop och sen kan folket börja komma!!
Sitter i fin-undies och min lovely NY-tröja, håret hänger halvklart kring huvudet och vi ska snart gå och köpa mat! Shit pommes vilken jäkla kväll det här kommer bli. Ni vet när man känner på sig i magen att något kommer att hända, redan innan det händer - den känslan har jag i magen! Och den här festen kan inte bli annat än lyckad!!

Nu kör vi - in djupt in i dimman utan ficklampor!!

ps. kommer kanske uppdatera någon mer gång under kvällen/natten beroende på hur humöret och spriten flyter på! ;)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer