Självförtroendet på topp!

Skrev tidigare under dagen ett mail till Tyra från Veckorevyn om mina åsikter gällande självförtroende, självkänsla, utseende och ideal. Hon efterlyste självsäkra snygga tjejer som gärna var över storlek 38 - hej perfekt beskrivning på mig. Snabbare än gjort skrev jag ihop ett bibellångt mail till Tyra - och som blev väldigt uppskattat! Blir superglad, varm och jäkligt stolt när jag läser kommentarerna både på hennes blogg efter inlägget om mig, samt alla superfina kommentarer som skrivits här på bloggen - så fina och underbara!! Tack så jättemycket<3

Även om texten skrevs ihop på några minuter, så var det rätt från hjärtat och något jag står för till 100%! Här kan ni läsa hela texten. Och trots att det bara krävdes en uppmaning från mig och ett litet mail, så känner jag redan att det här är något jag brinner för, något jag vill skriva mer om och det är ett jäkligt viktigt ämne som jag hädanefter ska ta upp mer här! Aahh, nu har jag fått världens adrenalinkick av alla fina ord! Vill egentligen sätta mig ner och skriva ner massa idéer, samt springa omkring i lägenheten och skrika ut hur stolt jag är över mig själv! Återigen - tack!!


puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Bea

:D !

Sophia

Shit pommes! Vad coolt! Sjukt bra!

(Glöm inte att länka till din älskade syster nu är du växer!)

natalie

du är jättesöt ju :) kul med tjejer som vågar visa att det valt att vara nöjda med sig själva!