sommarlovsmorgon!

Idag känns det som en riktig sommarlovsmorgon! Blev väckt av att solen sken in genom fönstrena, huset var helt tomt på människor när man kom upp och allt är sådär härligt tyst. Syrran har precis packat iväg la familia i bilen, och som synd var fanns det ingen plats ledig till mig i bilen... Så nu har jag suttit här i över en timme, slöläst bloggar, svarat på alla mail, druckit fin-te och ätit frukost i solen! Ska fortsätta på detta tema, lägga mig i solen i några timmar, och avnjuta timmar av underhållande läsning av: lite Harry Potter, några tidningar, en chiclit-bok och körteori.
Det är i stunder som dessa som man förstår varför sönderstressade svensson behöver ett landställe! För det är så jäkla mysigt med en liten stuga, massa träd som rör sig med vinden, fåglar och djur som låter och fina blommor att titta på överallt. Jag tror åldern börjar ta ut sin rätt och jag tar ännu ett kliv in i vuxenvärlden efter denna insikt :)



Min soliga utsikt just nu!




Är inte livet helt phucking underbart ibland? Solen skiner, det är varmt, inget jobbigt smink som kletar, en fågel kvittrar och håret är fortfarande blött efter gårdagens kvällsdopp! Love it!


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
nathalie

sv: åh tack så mycket för tipset och tack för komplimangen om halsbandet! :)

S A N D R A T J U L I N S

svar; haha javisst ! =)