The Goodiedrawer!

För alla er som sett samtliga avsnitt av Sex and the City så är ni sjävklart insatta i vad en Goodiedrawer är! ;) Och för er som inte sett avsnittet när Mirandas hushållerska byter ut hennes dildo mot en staty av Moder Teresa, så har ni garanterat missat något! Men för att direktöversätta ordet Goodiedrawer så blir det enligt mig "Godislådan"! Ganska passande ord med tanke på innehållet, inte sant?!

Lämpligaste platsen för en Goodiedrawer är förslagsvis i nattduksbordet, överste eller underste lådan i byrålådan/garderoben eller i en låda under sängen! Enkelt, pinsamt lätt att hitta för oinbjudna men syftet är ju självklart att det ska vara lätt att nå när stundens hetta uppstår! ;) Så lägg inte ner allt i en låda och placera det på vinden, kan bli en väldigt avtänd situation...

Vad innehåller då en Goodiedrawer?! Ja, i princip allt som har med sex och sexuella aktiviteter att göra! Några lämpliga exempel på innehåll är: Dildos, kondomer, glidmedel, erotiska novellböcker och illustrerade böcker för inspiration, föräldrarförbjudna underkläder och utstyrslar, piskor och handbojor! - Ja helt enkelt allt som du tycker om att använda i sängen! ;)


Tadaa - min två proppfyllda Goodiedrawers!  ;)


ps. kan vara bra om någon vet om vart din Goodiedrawer är, utifall att du mot all förmodan dör, och absolut inte vill att din mamma ska upptäcka din röda lackdräkt med tillhörande ansiktsmask + piskor, när hon rensar ut dödsboet! ;) (idé snodd av Sanna)
puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Men det där är ju min gamla låda!!! Och tidigare var det du var pryd och nuhar du snott min låda och lagt massa snusk i den!!! Uscha!

Naddi

Hahahah,Sanna är ju klockren! :P

Tina W

Jag och min kompis kallar dem musleksakslådor! ;)