Victoria Secrets!

Usch vad jag saknar New York, och det måste erkännas - shoppingen och alla underbara butiker ligger jäkligt högt på listan, och framför allt Victoria Secrets! Under vår vistelse var jag i snitt på VS två gånger, om dagen! :) Både i den stora butiken på East Street 34, samt en lite mindre gata på Broadway och det var rena himmelriket! Dessutom gick jag själv på deras stora rea som startade tidigt på morgonen, det var jag och tusen amerikanska kvinnor på jakt efter sexiga fynd! ;) Så mitt bästa tips vad det gäller sexiga underkläder - Victoria Secrets! Det går inte att gå därifrån utan att hitta minst ett par sexiga trosor och ett nattlinne som skriker "slit av mig och sätt på mig"! ;) 


<3

Tjuvfotade inne på en av butikerna :)


Underbara lotions i alla färger och smaker!


Deras underbara Bride-serie!


Några av mina kassar! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Trixie

Nej, jag är faktiskt ledig på fredag =p

Sophia

Säg som det är! Du köpte sjukt mycket trosor till dig och det vill du inte erkänna för mig av rädsla för att jag ska tvinga dig att sälja några till mig!! ERKÄNN du bara, om du vågar!!!

Ida

Den där affären vore rena rama paradiset för mig! Skulle älska att vandra omkring där=)



Nanna

Åhhhhhh vad jag blir avundsjuk! Jag vill också storshoppa på victoria secret!

Vilka fler butiker kan du rekomendera i NY?