Vilken toppenkväll!!

Jag fick som jag ville på jobbet och vi hade en avslutning, och vilken jäkla avslutning sen! Dagen gick snabbt och bra, vi gick mest och gjorde lite nytta ibland, pratade om semestern med kunderna och taggade till inför kvällen. Sen bar det iväg mot Grönan!! Planen var att börja med Insane, och när jag väl såg den så började jag skaka! Så jäkla stor och ologiskt konstruerad och jag började skrika att jag vägrade. Men sen var det superlång kö, så vi började med en öl och därefter två femkampsgrenar. Vi åkte bergochdalbanan och tog någon lott. Sen var det Insane - och jag bangade ur sista sekunden, så kollegorna + pojkvän åkte medan jag och chefen tog en öl till. Vi tittade på folk och hade det allmänt trevligt :) Vi tog lite lotter till innan vi mötte upp dom andra, som såg en aningens bleka ut... Sen körde vi lite mer femkamp, tog en till öl och sen åkte jag och chefen Häxkvasten! Så jäkla äcklig, kan knappast vara bra för barn att åka den där! Vi åt en jättegod middag, hamburgare, pratade kunder, bloggar, porr och facebook! ;)

Sen så körde vi sista grenen, räknade ut poängen - jag kom 4!! :) Sen sa chefen som bangat hela kvällen: Om du vågar så vågar jag, och jag svarade detsamma, varpå han går och köper biljetter till Insane!! Hela jag darrade och mina ben skakade, men efter all öl och med chefen vid min sida så kändes det ändå nästan inte förskräckligt att dö. Hela kö-tiden stod han och skrämde upp mig, så jag var blek som ett lakan när vi väl satte oss. Blundade hela uppvägen, då höjden är värst. Sen när jag väl vågar titta - så hänger vi uppochner! Jäklar i min lilla låda vilken panik jag fick! Jag skrek konstant hela tiden! Och sen var det över, och jag överlevde som den hjälte jag är! ;)


Det var en riktigt jäkla toppenkväll, jag gick omkring som ett barn på julafton hela kvällen med världens leende på läpparna, förutom när vi åkta Insane såklart! En toppenkväll med världens mysigaste arbetskamrater, god stämning, jag vågade åka Insane + en till sak. Vem tror ni tog hem storvinsten på Marabouhjulet?! ;)



Gren 1! Jag kom tvåa!!




I kön till häxkvasten!!


Jag o chefen!


Insane - fullkomligt ologisk!!


Vi överlevde!!


Vi fyra!


puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer