virus, virus i huset!!

Aah! Jag hatar tekniska saker som inte vill funka som jag vill! Här sitter man i lugn och ro och ska kika igenom dagens foton från landet, och får meddelandet att en av mina fotofiler visar sig vara en jävla Trojan!!!! Hur fan är det möjligt?! Hur kan en liten bild förvandlas till en livsfarlig trojan som kan äta upp min dator inifrån?!
Skriker i panik på älsklingen som kommer lunkandes, läser datorns meddelande två gånger och upprepar bara exakt vad jag själv kan läsa: "En trojan är funnen, den sitter nu i karantän"!!! Är det jag som är hjärnskaddad eller hur ofta sker sånt här? Och varför är det bara jag som får hjärnblödning när sånt här sker i vårt hem!!  Tack gode gud att älsklingen är lika lugn som ett glas vatten och kan hantera mig och när sådana situationer som den här uppstår!<3 Hade jag varit själv hemma hade jag förmodligen slängt datorn i väggen/ringt mamma och skrikit och sen slängt datorn i väggen!

Usch vad jag hatar elektriska saker, ska nog försöka konvertera till att bli elallergicker så jag slipper all den här skiten!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
HDR-fotografen

Är det en bild du fotograferat är det ditt antivirus som löper amok bara.