vitaminkick!

Jag skulle kunna leva på smoothies, finns det egentligen något godare?! Dessutom så blir det extra bra, för jag känner mig alltid så fruktansvärt duktig, hurtig och frisk när jag både gör iordning dessa och klunkar dom. Kan det finnas något bättre för kroppen än ett glas med bara massa glada färger och vitaminer? Knappast! Dessutom är det superbra om man som jag alltid gör, köper hem en massa god frukt i mängder, och sen inte hinner äta upp allt. Släng ner all halvmosig frukt som är för möchlig för att äta, och gör det till en smoothie! Perfekt! ;)
Önskar bara det gick att göra smoothis på äckliga rovor, linser och bönor - men att det smakade gott! Då skulle jag garanterat kunna bli smygvegeterian om jag fick i mig alla dessa äckliga grejer, fast i en god smoothie!

Nej, nu ska jag möta upp Sanna för en riktig terapidag, vi ska shoppa, prata, planera och fixa det sista inför resan!





Innehåller: Inte så färska jordgubbar, skivat äpple, ledsen och hård clementin samt nyponsoppa!


 

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Sophia

Jag säger bara en sak!! Asså BLÄCON! "Inte så färska jordgubbar och annat mos!" USCH och fy, akta dig så att du inte åker på en magsjuka!