desperate housewife

Låg och pressade i solen över en timme, sen började det kännas lite för stekt för min del, och ja - jag har fått färg, eller lite mer åt det rosa hållet. Men skönt var det iaf att äntligen kunna ha tid till att pressa i solen, så underbart!
Vid halv två mötte jag upp älsklingen i centrum, jag lagade lite lunch, kryddig korvstroganoff som vi avnjöt framför Sex and the City. Så mysigt att båda kan vara hemma tidigt på dagen, lediga och ha tid över till vad som helst :) Fast iofs, nu ligger han och sover efter sitt morgonskift, och jag sitter här och är rastlös... Men men, jag tänkte bygga upp min hög med pluspoäng ytterligare ett snäpp och väcka min lilla bebis med nybakade kakor :) Så nu ska jag iväg till affären och inhandla de sista ingredienserna!
Vill även påpeka att jag tidigare under dagen ägnade mig åt att plocka iordning en massa, rensa ut gamla tidningar och göra det allmänt rent och snyggt i hemmet. Undrar hur många desperate housewife-poäng man kan plocka på en och samma dag?!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer