en öde ö någon?!

Har precis läst klart Änglar och Demoner, och jag kan inte sluta tänka på en grej som Camerlongen säger i sitt sluttal -  "ju mer vi människor lär oss, desto mer obesvarade frågor får vi!" och inte för att jag tänker bli religiös eller något sån skit, utan citatet har bara fastnat - det stämmer ju!
Just nu denna kväll känner jag för att packa en liten nätt väska med det allra nödvändigaste, vinka hej då och ge mig av mot en öde ö. Sol som skiner, varm sand och bara mig själv att ta hand om. Glömma och ignorera resten av världen och bara vara själv. Just nu känner jag mig som en väldigt liten människa, men med miljoner tankar för mycket i mitt lilla huvuvd. Fan att man inte hade några biljarder över och kunde köpa en egen ö. För fan vad det är behövligt just ikväll.



puss puss// en fundersam caro<3
1 kommentar
Ernst

HAHAHA jag vet "hej pansionär"! Btw varit lite seg med idag kommer de - vart ska ja skicka fantasierna?