familjemiddag

Kom nyss hem från en riktigt mysmiddag hemma hos mamma tillsammans med syster. Vi åt kött, jag berättade allt och lite till om New York, åt färska jordgubbar och megastora hallon med grädde, planerade Thailand och pratade om allt mellan himmel och jord! Samt hade lite modevisning av allt som jag köpt till dom, och presenterna blev garanterat uppskattade. Finns det något bättre än att ge något till någon man tycker om, och se hur mycket det uppskattas? Tror knappast det :)
Efter flera timmar av skratt och den ena historien värre än den andra var det dags att tänka på refrängen. Jetlagen sitter fortfarande i och jag känner mig lite som en avslagen och ljummen cola... Men vi hann iaf gå förbi Natta och Sanna som satt på Snaps och drack öl/cider. Ganska trevligt ställe, om man bortser från alla arga blickar man får om man råkar sitta vid ett bord. Pinsamt om någon frågar mig!





ps. Lyckades spana in ursnygge Jens Lapidus på Snaps! Garanterat en orsak till att gå tillbaka dit ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer