Friday and I´m in love!

Wohoo!! Äntligen helg och jag är taggad till tusen! Jobbet gick fort och bra, nu trivs jag som fisken i vattnet och vi mest skrattar oss igenom dagarna, mina skämt går hem varendaste gång :)

Nu är det utgång som gäller! Abba är på högst volym och jag har snart svept en 7.0! Dessutom har jag köpt Billys till middag för att det ska gå extra fort, ska alldels in till Snaps och möta upp Sanna + massa mer roliga människor. Solen skiner, jag har världens snyggaste outfit och känner på mig att det här kommer bli en väldigt bra och galen kväll! Woho! Nu kör vi! ;)

ps. träffar du ett ragg, använd kondom! Finns ingen värre baksmälla än en könssjukdom - ett gammalt Caro-ordspråk!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Erika

Hoppas att du har kul ikväll! =)

I S A B E L L A

sv: Åh tack snälla du :).

Jo, det är såhär, att nu på senare dar har jag börjat ta betalt för bloggdesigners, och jag har sålt en del. Men just nu har jag lagt ner det för tillfället, eftersom det tar rätt mycket tid. Kanske dyker upp någongång? Kram!