Girls just wanna have fun!

Älsklingen meddelade nyss att han lämnar vårt underbara hem för en grabbvecka i Båstad. När avresan är, på torsdag! Ja, om mindre än två dagar! Om jag är avundsjuk? Nej nej, varför skulle jag vilja vara ledig, hänga med kompisar och bara njuta av solen, supa som ett as och ha det allmänt sommaraktigt?! Nej, jag är nog hellre hemma i en stor trea...
My ass! Från och med torsdag och uppåt en vecka framåt (planeringen har inte kommit så pass långt att dom vet hur länge dom blir borta...) så är det jag som tänkte ha temat - roligt! Jag tänkte anordna mysmiddagar, Sex and the City-maraton, kubbspel på gräsmattan, solning med smoothies, spakvällar och tusen andra saker som vi tjejer gör allra bäst! ;)

Så om någon är sugen på att vara mitt sällskap och ha jäkligt kul, hör av er!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ

Ja det ska bli jävligt spännande att se om produkterna fkt fungerar :P

Ida

Nu får du passa på att göra alla grejer du inte "kan" göra när grabben är hemma=) Och njut av att ha lite tid över för dig själv!



Puss