it´s raining cat´s and dog´s!

Vilken jäkla kväll. Mitt humör svänger likt vädret, ena sekunden skiner solen och likaså gör jag, och andra sekunden blixtrar det likt aldrig för. Nej, för att sammanfatta det hela, det här blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, och det här var ingen bra kväll. Typ som en såndär morgon när man vaknar och man känner i varenda cell hur dagen är förjävlig innan den ens börjat, så känner jag nu, fast det är kväll. Och vad kan man förutom att sova bort det göra? Skyller på att världen är ond och bäddar ner mig tidigt.
 Men först ska jag slå in min kära systers examenspresent! Japp, min älskade lilla storasyster tar nämligen examen imorgon, och självklart ska det firas! Bagaren ska göra jättefina tårtor på med vit bakgrund och stora röda kors på, kommer bli så fint! Så kommer hela släkten + tusen vänner till mammas lägenhet på söder där festen äger rum. Så nu måste jag både slå in la present och hitta en passande släkt-vänlig outfit.



ps. jag älskar dig, förlåt för att jag får mina mongoanfall, är inget utan dig<3

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ernst

Hejhej!



kan man fortfarande skicka fantasi?