light-tourettes?!

Har ni också haft den känslan, att ni får en fråga, kan vara från mamma,syster,älskling eller chef - och du har en fullkomligt klockren mening/meningar färdigbakad i munnen färdig att levereras, men så är det ändå något omedvetet som gör att du blir stoppad av dig själv och byter snabbt mening till något mer acceptabelt. Det kan vara en mening som är alldeles för barnförbjuden, "privat", personlig eller bara rent allmänt handla om sex! Dagens exempel:


Chefen - Men vad du gäspar, varför är du så trött?!

Jag skulle vilja säga detta - Därför jag och Ludde hade världens bästa toppensex igår natt och som tog aslång tid, minst en timme, vilket i sin tur ledde till att man somnade efter ett. Men det var dock jäkligt värt det då det garanterat hamna i topp-3-listan!

Men istället sa jag detta - Jag var ute och sprang igår efter jobbet, är nog därför... (var iofs sant, men knappast den riktiga anledningen!)

Någon mer än jag som känner igen sig? ;)

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer