lite som en tecknad serie!

Ni vet i gamla tecknade serier, när figurerna blir så arga att huvudet till slut sprängs! Så känns det bokstavligen som att det kommer göra nu. Har aldrig haft så här ont! Hade redan ont på jobbet, på Glamour klunkade jag fyra flaskor Pellegrino på en timme, dvs en liter vatten, något som bara resulterade i en gigantiskt kissnödighet, och huvudvärken sitter bokstavligen fast vid axlarna!

Nu är jag iaf klar med de mesta av packningen och har lagt fram det på soffan. Hitills består det av: två kjolar, en kofta, fem linnen, ett par leggings, undies, senaste numret av Veckorevyn och Glamour. Utöver det är det bara skor, smink, guidebok, dagbok, bloggbok, badrumsgrejer och de böcker jag väljer att ta med som ska packas ner. Sen är jag klar och redo för att bestiga The Big Apple!!

Nej, nu dör jag snart av smärta och trötthet! Har lite mer spännande saker att berätta, men det får vänta till imorrn! ;)

pusspuss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Herre Gud vad linnen! Packa upp 2 av dem! Du har väl nått på kroppen när du åker oxå? Tänk på sandra! Klä på dig! =)

Dessutom kommer du ju att shoppa några snygga t-shirtar och linnen, de kan du ju använda när du är där! Skräpning i leken, du kan ju inte skeppa hem din (min) shopping!!!



J

sv: jag köpte linnet i Portugal ..

Anonym

Näää det är jätte lätt att göra =) blir minst lika gott också. Puss