Lördagens bravader!

Planen för gårdagen var egentligen att ha en mysig hemmakväll med älsklingen, Sex and the city var på och vi låg nerbäddad. Ett samtal senare så var Malin på väg hit, jag var partytaggad och redo för ännu en utgång! Och jäklar i min lilla låda, det blev något helt annat än vad vi två är vana vid! ;)
Kvällen började här med tjejsnack, öl för min del och massa prat om allt mellan himmel och jord! Därefter in till Theos för att möta upp Beer + fler, men väl på plats var hela stället fullsmockat, så vi svepte och drog vidare för att möta upp Natti + fler istället. Därefter blev det Paradise - en av Stockholms gayklubbar! Och Omagad - jag älskar gayklubbar!! Alla som varit på en riktigt lyckad utgång med bra musik, trevliga människor och bra miljö - gå på en gayklubb och njut ännu mer, för det är phucking lovely!
Vi dansade i timmar innan vi slutligen begav oss hemåt, och jag vandrade hem medan solen sakta gick upp och fåglarna kvittrade. Väl hemma väckte jag älsklingen, åt varsin banan, jag försökte fria innan vi somnade i varandras armar! Perfect night från start till slut!


min sötaste ängel<3


malin, denise och natti!


jag, malin och denise!


denise och gunn!


gunn och jag på podiet!
puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Nej asså, det här med kungen var väldigt okomiskt!!! Det gillade jag inte alls! Som en dålig rolig historia lixom!

malleballe

HAHHA i loved it!!!!! så jävla bäst kväll asså!

<3