mer fakta om mig ;)

AVSLUTA MENINGEN:


Jag har insett att min senaste kyss..
Var gulligt och mysig
Jag lyssnar på... Madonna - American Pie
Du mår bäst när du... Är med älsklingen/sötnosar och känner mig älskad och uppskattad!<3
Stockholms bästa stadsdel är... Aspis i mitt hjärta!
Den bästa krogen heter... Väldigt svag för mycket mat, svårt val. Thörnströms!
Jag pratar... Jämt och ständigt
Jag älskar/tycker om... älsklingen, sötisarna, sex, choklad, la familia 
Min bästa vän(ner) är... Guldkornen!<3
Min första riktiga kyss... Var jäkligt rolig!
Jag avskyr när folk frågar... ? /Avskydde - Vad ska du bli när du blir stor? Och du är singel?!
Kärlek är... Världens bästa när den är besvarad<3
Någonstans, tänker någon... Fan vad jag saknar henne!
Jag kommer alltid att vara... Världens bästa :)
Jag är hemligt förälskad i... Ola Salo!
Sist jag grät var... I måndags av trötthet.
Min mobiltelefon är... lite trasig men söt ändå
När jag vaknar på morgonen... Luktar jag inte så gott i munnen enligt älsklingen
Innan jag går och lägger mig... Pussas och mojsar jag med älsklingen
Just nu tänker jag på... Vågar jag ha högre volym på radion?/Har ni någon choklad hemma?
Bebisar är... Så underbara! Dvs om dom är rätt uppfostrade!
Homosexuella är... underbara, all kärlek är vacker kärlek<3
Blondinbella är... Mörkblå men trots allt klok och ambitiös!
Ikväll ska jag... Ha mysmiddag och bio med älsklingen!
I morgon kommer jag... Planera New York med wannabe-svärmor!
Jag vill verkligen... Träffa Jennie<3



puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
josefine

en del av dom har vi sytt själva , men tog med oss en del också :)



Tack!

Ernst

Skriver ikväll! Så de landar kanske redan ikväll eller imorgon!



Luuuve

cassi

japp det är cheerleaing! snygg blogg!